En speciell dag imon...

Imon är det exakt två år sedan jag och min pojkvän blev tillsammans så tänkte vi skulle ha lite myspys med lite romantisk middag och lite annat gott. Kan inte fatta att det redan gått två år, känns som igår.:) Men måste säga att det känns jättebra, även om man har sina upp och nergångar vilket jag tror eller snarare är säker på att alla förhållanden får gå igenom ibland.:) Nej, ska verkligen bli jättemysigt och få fira lite imon, får sen om det blir någon liten present kanske. Jag har inte köpt nån än så får se om jag hittar på nåt imon och köpa eller vad det blir. Återstår att se!;)

Natti natti allihopa!;)


Kommentarer
Postat av: [Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg!

GRATTIS! Så härligt att fira kärlek, snart har jag och sambon varit tillsammans i fem år.. det känns verkligen helskumt! Det känns som två år bara ;)

2009-04-08 @ 10:30:54
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se