Massor av energi och shoppingsug!;)

Tror inte jag haft sån energi på länge som jag haft idag. Sov i och för sig ganska länge men brukar ändå inte orka nåt men idag fick jag ett jäkla ryck. Började med att äta frukost, sen stack jag ner och tränade en timme på Nautilus! Jag vet, det var inte igår direkt men kände att idag vill jag träna och då gjorde jag det. Man får passa på minsann när man väl har lust. Känner redan nu av träningsvärken så undrar hur det kommer kännas imon.:P
Sen när jag kom hem städade jag undan lite och sen har jag tvättat och strykit kläder hela kvällen. Så skönt med energi ibland.;) Sedan har jag fått ett riktigt shoppingsug nu också. Som ni vet (eller kanske inte) är jag ett fan av Anna Hibbs, älskar allt med hennes stil. Såg i hennes blogg igår att hon kombinerade ihop en vit oversize kavaj med en skinnkjol och en tuff t- shirt under. Var så jäkla snyggt, blev riktigt sugen på och köpa det! Får se om jag hittar nåt liknande och köpa, får bli och vänta tills löningen kommer på fredag i alla fall.;)
Sen är jag sugen på och köpa lite nya sminkprodukter. Här är några av dessa:


En ny Id- foundation i färgen Medium tan. Passar perfekt nu i vår/ sommar när man börjar få lite mer färg i ansiktet.;)


Ett lip plumper- läppglans från Id i aprikosfärgad nyans, såå snyggt nu framöver.;)


Är jättenyfiken på denna nya mascara som heter Imju Fiberwig Mascara som kommer från Japan som nyss kommit hit. Ska tydligen ge jättelånga fransar, ska hålla i regn och om man gråter, men vara superlätt att tvätta bort med bara varmt vatten. Är något jag definitivt kommer testa framöver.:)

Vet att det är mycket fler grejer jag vill ha, men får bli fler inlägg om dem grejerna i veckan som kommer.:) Och om ni undrar har jag inte hittat USB- sladden till kameran ännu. Fattar inte var den tagit vägen:(

Nu ska jag nana. Natti natti!;)

Kommentarer
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Ah, tänk om man kunde shoppa loss lite.. nya vårkläder osv :) Härligt! Tack för frågan förresten och ha en bra måndag!

2009-04-20 @ 11:09:43
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Maja.

i.d är helt klockrent, kan tips dig om att köpa ansikts rengöringen också, huden blir helt fantastisk av den:)

2009-04-20 @ 11:19:32
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Bloggen om självkänsla & annat tänkvärt - Viktoriae

Sv: Hej & tack för att du orkade kolla på hela inlägget ;) Ah, shoppinghelg i helgen när alla andra också ska shoppa..då brukar det vara kaos på köpcentret där jag bor ;)

2009-04-20 @ 18:26:09
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Maja.

Jajamensan, de har de:) Rengöringen är klockren, mineralpulver som du blandar ut med vatten:) Jo priserna är ju ganska så saftiga i Sverige men jag har en pappa som jobbar mycket i USA, sen är jag där ganska ofta också, så jag handlar allt där, überbilligt där:D

2009-04-20 @ 20:14:45
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den mascaran är skitbra! :D

2009-04-23 @ 21:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se