Vilken lyckad kväll igår!;)

Blev utgång igår för hela slanten .:) Kvällen började med att jag var hos min kompis Elin innan och åt lite mat, drack vin och gjorde oss i ordning ihop. Sen bar det av till min kompis Susanne som skulle ha lite förfest. Var hur skoj som helst.:) När vi kom hade hon pyntat lite med ballonger och girlanger, var lite Hawaii- tema:) Sedan begav vi oss till Terraza där Alcazar skulle uppträda. Dem var superbra och jättemycket folk ute. Var verkligen en hellyckad kväll!;)


Så fint hon hade gjort det!;)


Ett glatt gäng!:)

Bilderna är lånade från min kompis Elin, har fortfarande inte hittat usb- kontakten.:( Blir nog och köpa en ny.:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se