Tränat!;)

Nu har jag äntligen satt mig ner för första gången sen jag slutade jobba idag. Direkt efter jobbet stack jag och tränade med min kompis Elin på Nautilus. Har kort där, men inte varit där på typ ett halvår. Skäms verkligen!:P Men tack vare Elin tog jag tag i det och gick dit.:) Är så mycket lättare när man har nån med sig. Men när jag kom dit skulle jag leta efter mitt schema jag fyller i varje gång jag tränar, där jag skriver upp hur många repetitioner jag gör på varje maskin. Det visade sig att att de hade utrensning bland alla scheman i januari, så mitt fanns inte kvar.:P Fick göra helt nytt schema idag istället med hjälp av en instruktör, så blev lite nya maskiner idag.:) Kommer nog bli mycket roligare och träna nu med lite nya övningar. Hoppas bara jag är duktig nog att hålla detta nu så jag inte lägger av igen. Jag är en person som har så lätt att tröttna på saker och ting, men denna gången ska jag ha tillräckligt med disciplin för att fortsätta träna.:)
Ska försöka ta mig ner på torsdag och träna igen. Håll tummarna för att jag håller detta!;)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Imorgon måste jag träna!!

2009-08-04 @ 20:41:25
URL: http://junitjejen.se
Postat av: anne

jag håller tummarna x)

2009-08-04 @ 20:58:05
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-08-04 @ 23:48:19
Postat av: Emelie

Vet precis hur det är!=P Jag är jättedålig på att gå och träna ensam, mycket lättare att gå med en kompis!

2009-08-05 @ 20:04:06
URL: http://emeliesbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se