Tjejfesten- en riktigt besvikelse...

Ikväll var jag som sagt på Tjejfesten på Terraza. Trodde det skulle vara massa roliga grejer och titta på och snygga kläder på modevisningen och allt men var en riktig besvikelse. Inga roliga grejer alls och kläderna var som hämtat från Röda korset eller nåt. Ingen höjdare med andra ord, men man får se det från den positiva sidan- jag gjorde inte av med några pengar i alla fall.;)  Blir och spara dem till på lördag när jag och min kompis Elin ska ta en liten shoppingtur till Växjö. Med tanke på att vi båda är nästan shopaholics kan det bli riktigt farligt..;)

Puss puss!

Linda♥

Kommentarer
Postat av: Becca

Tråkigt att det inte var någon höjdare :(

Jag ska faktiskt också med på lördag ;O Snygg outfit med :)

2009-02-26 @ 21:15:15
URL: http://reebex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se