Party party!;)

Vilken förmiddag det varit. Har varit fullt upp. Kom precis innanför dörren nu efter att ha varit på stan en bra stund. Hade inte tänkt handla nånting, men så ringde telefonen när jag var inne på Lindex. Det var min kompis Elin som varit iväg hela sommaren som undrade om jag var sugen på lite fest ikväll, och jag är inte sen och hänga på så självklart svarade jag ja.:P Och hispig som jag är börjar jag stirra över vad jag ska ha på mig och allt ikväll, men kom på att jag faktiskt hade handlat lite kläder i Göteborg så köpte inget i klädväg i alla fall. Blev dock två armband och en ny parfym. Måste ju lukta gott om man ska på fest.:P Hade som sagt inte tänkt handla alls, men de sakerna fick det bli i alla fall, så dem blir det och använda ikväll. Ett framsteg för att vara mig faktiskt.:) Hade det varit för ett par månader sen hade jag sprungit och köpt nåt nytt plagg direkt, så är lite stolt faktiskt.;)
Ska nog ta och rota lite i garderoben nu i alla fall och se vad jag hittar. Är säker på att jag kommer hitta nåt.:P



Detta blev det idag: två olika nitarmband, båda från Lindex 39,50 och 49,50 kr och Kate Moss parfym "Summer time" 199 kr.:)


Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

ha så kul tjejen :) kram

2009-07-25 @ 16:04:34
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Becca

Köpte det armbandet till höger på bilden idag me ;)

2009-07-25 @ 18:07:53
URL: http://reebex.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fina armband!

2009-07-26 @ 19:32:37
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se