Shoppingen i Gbg..;)

Blev som sagt en hel del man shoppade i Gbg, fanns verkligen hur mycket som helst. Handlade det mesta jag skrev på min shoppinglista faktiskt. Handlade det mesta på Nordstan, där finns ju verkligen allting.:)
Detta handlade jag i alla fall:


Vit stickad tröja från Gina Tricot, 149 kr.


Flerfärgat lite oversize- linne från Gina Tricot, 149 kr.:)


Linne med tryck också från Gina Tricot, 99 kr.:)


Detta reafyndet gjorde jag på Bik Bok. Gav endast 99,50 kr för denna.;)


Denna klänningen hittade jag på JC på rean och gav bara 129 kr för den.;)


Har varit ute efter en skinnkjol länge. Hittade denna på Cubus för 299 kr.


Denna klänningen är också från Cubus, 199 kr.


Scarfsen är från H&M, 98 kr.


Denna häftiga oversize t- shirten hittade jag på Zara, 159 kr.;)


Köpte mig en miniplattång med detta coola mönstret för 269 kr.


Hittade denna snygga guldklockan på Ur & Penn där de hade 50 % på allting, så gav endast 150 kr för denna.:)


Blev lite smycken också. Halsbandet hittade jag på Gina Tricot 79,50 kr, de ihopsatta guldringarna på H&M 49,50 kr, den svarta ringen och guldöronhängena från Glitter, 37,50 kr och 45 kr.:)


Ögonbrynsstenciler från Ardell 90 kr, grön kajalpenna från Yves Rocher 45 kr och kompaktpuder från Mac 255 kr. Skulle egentligen köpt Kanebos eller Make up stores, men blev för snål för Kanebos och när jag testade Macs så fastnade jag för det direkt. Kändes verkligen som silkeshy när man lagt på den.:)


Blev slutligen också en bok, "Nattfåk" av Johan Theorin. Läste hans första bok "Skumtimmen" som jag älskade, så hoppas på att denna är lika bra.:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

snygga grejjer! Ska också til lgöteborg någon gång nästa vecka, får hoppas att jag hittar lika snygga saker som dig :)

2009-07-19 @ 14:52:54
URL: http://matchless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se