Shoppinglistan för Gbg..;)

Har fått ihop en ganska lång shoppinglista nu inför Gbg, gissa på att det kommer bli en dyr resa.:P
Så här blev min lista:

♥ Kompaktpuder (blir nog antingen Make Up stores eller Kanebos).
♥ Ögonbrynsskugga 
♥ Concealer
♥ Miniplattång (ett måste för min nya frilla :) )
♥ Parfym (ett måste!!)
♥ Smycken
♥ Kläder (i alla dess former, en rejäl uppdatering av min garderob behövs :P)
♥ Digitalkamera (kanske om jag inte hittar för mycket, behöver verkligen en ny bättre kamera så jag kan lägga ut bättre
   bättre bilder på bloggen bl. a ;)

m.m.....


Kommer nog hitta ännu fler grejer jag vill ha.:P Återstår och se i helgen...;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se