Torsdagens outfit..:)

Nu är jag precis hemkommen efter att ha varit och fikat med en gammal killkompis från gymnasiet.:) Har inte träffat honom på säkert ett år nu, så var jättekul! Han pluggar till polis nu, så var himla kul och höra om ur det går och allt. Vet inte om det var lika kul och höra på mitt, jag som bara jobbar och typ gör ingenting annat.:P Börjar inse mer och mer att jag måste börja ta tag i pluggandet. Jag vet ju vad jag vill bli så varför tveka!?:) Man är så bekväm bara tror jag. Man får ju betydligt mer pengar när man jobbar än när man pluggar. Men är ju värt det om man får jobba med det man vill sen.;)
Ska nog börja ta tag i det där tror jag.:)


Idag blev det linne  och MC- jacka från Gina Tricot och jeans från Bik Bok.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se