Bioline Hydractive...

Äntligen har lönen kommit idag!:) Den behövdes verkligen, inte varit så fattig på länge.:P Självklart måste man ju unna sig lite såhär på sommaren så det första jag investerade idag blev ansiktsvatten från Bioline. Har ju både dagkräm och rengöring från märket, så ville ha denna också och komplettera med. Riktig hudvård behöver alla de tre sakerna: kräm, ansiktsvatten och rengöring. Det är de absolut tre viktigaste sakerna.
Ansiktsvattnet jag köpte idag innehåller mycket fukt, vilket  är så viktigt på sommaren. Huden blir ju lätt uttorkad då.
Känner min hy är jättebra med dessa produkterna, så rekommenderar verkligen dem.;)


Väldigt nöjd med mitt köp idag.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se