Fullspäckad dag...

Har precis kommit innanför dörren nu efter att ha varit iväg hela dagen. Slutade vid halv tolv idag på jobbet, vilket var hur gott som helst.:) Kände jag ville bara ut i solen så stack hem till mamma och lade mig och solade lite. Somnade dock så känner det bränner lite på ryggen, inte bra. Hoppas det går över till imon bara när jag ska till Tylösand. Inte bra och ligga då med bränd rygg.
Nu har jag precis varit och fikat med min kompis Emelie som är hemma nu över sommaren. Hon pluggar i vanliga fall så blir inte att vi ses så ofta, så var riktigt skoj och ses nu.:) Vi pratade om att sticka till Tylösand på söndag också, om man inte bränner sig alldeles för mycket imon.:P
Nu ikväll blir det dock lugnt. Tänkte ha en myskväll alldeles för mig själv. Blir lite gotte och lite ansiktsmask och sånbt också tror jag. Bara rå om mig själv helt enkelt. Behöver man verkligen göra ibland. Man är alldeles för dålig på att ta hand om sig själv, men ikväll så ska jag ta mig tid för det!;)

Hörs senare!:)


Så här cool såg jag ut idag!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se