Jajamensan- datorn beställd nu!!!:)

Nu har jag precis klickat hem en mini- PC, men blev inte den jag bloggat om tidigare. Fick bli en Asus Eee PC 1000H istället. Den har fått bättre betyg plus lite billigare så då slog jag till på den istället, känner jag mig väldigt nöjd med.;) Passade på och slänga till en datorväska också när jag ändå skulle beställa så gav lite under 4000 kr för allt det. Riktigt kap tycker jag!;) Längtar så tills datorn kommer, kommer nog sitta som fastklistrad anar jag.:P


Kommentarer
Postat av: donna

av: sorry att jag inte har svarat på din kommentar men de har varit en liten jobbig period för mig just nu :/



vaa sööt dator ! :)

2009-06-22 @ 08:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se