Kompaktpuder!?

God morgon..eller god middag kanske man skulle säga!:P Blev väldigt sent igår så blev att sova länge idag, är ju ändå söndag.:(
Som ni vet är jag väldigt intresserad av allt inom smink och hudvård och vill alltid testa nytt hela tiden (även om inte alltid min plånbok tillåter det:P), men nu är jag ute efter ett bra kompaktpuder. Märker att jag nu framåt sommaren blir väldigt lätt glansig i ansiktet så skulle behöva ett puder att dämpa det med lite. Vill allra helst testa ett med mineraler i, är ett stort fan av mineralprodukter, finns inget bättre!:) Funderar på och testa budgetvarianten Isadora Mineral Compact Powder. Brukar annars bara köra på de dyrare varianterna, men är lite nyfiken på att testa ett billigare denna gången. Behöver ju inte betyda att det är dåligt, eller!? Är det någon som testat som vet om det är bra, eller har ni något annat bra tips på puder?:) Hade varit så bra med tips!;)


Något och satsa på?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se