Kvällens outfit!;)

Har precis kommit hem nu efter att ha varit ute och ätit. Blev plankstek med cola, inte helt fel, så nu är man helt proppmätt så behöver nog inte äta mer idag.:P Nu har jag gosat ner mig i soffan med datorn, så blir nog och spendera resten av kvällen här. Grymt skönt och veta också att man inte jobbar imon, så man kan vara uppe hur länge man vill, så det blir nog ett och annat blogginlägg till ikväll. Svårt och låta bli!;)


Blev svart oversizekavaj från Ellos, mangofärgat linne och jeansleggings, båda från Vero Moda.:)


Här kommer en liten närbild på mig hur jag sett ut i håret idag. Så himla kul att kunna variera den så mycket.:)

Kommentarer
Postat av: Becca

Vill också klippa mig så :P

2009-06-18 @ 22:46:25
URL: http://reebex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se