Lite midsommarfin...:)

Ska iväg om några timmar och tänkte därför göra mig lite snygg innan. Man måste ju vara fin på midsommar.:) Tänkte göra lite ansiktsmask, ansiktsscrub, läpp-mask och peeling och färga mina ögonbryn. Funkar alltid om man vill bli fräsch!;)
Sedan blir det och bestämma midsommarkläder, men vet inte alls ännu vad jag ska ha på mig. Återkommer lite senare när jag bestämt mig mig lite outfit- bilder!;)


Idag blir det och använda en mudmask från Make Up Store, scrub från MD Formulations, läpp- mask och peeling från Mary Kay och ögonbrynsfärg från Depend.:)

Kommentarer
Postat av: donna

sv: aha okeej låter ju rätt mysigt :)



ja vet inte riktigt är bjuden på några fester men är inte så sugen på att gå har ont i halsen och liksom hur kul är de med midsommar i detta vädrer :S

2009-06-19 @ 15:47:21
URL: http://dreamdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se