Nu har den äntligen kommit!!!:)

Nu har äntligen min kära dator kommit.:) Fick sms innan om att jag ska hämta den på Maxi. Har längtat hela veckan .
Ska bli så skönt med en egen dator som jag kan sitta vid när jag vill. Då jäklar kommer det bloggas utav bara farten.;) Men först får nog min kära syster hjälpa mig med den och installera och sånt. Är jag helt värdelös på, men hon är ett riktigt geni på datorer så skönt och få lite hjälp av henne.:) Sen ska jag skaffa mobilt bredband till den också, är det tänkt. Mycket bättre och ha så jag kan ta med mig datorn överallt.:)


Min lilla pärla!:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv : ah ibland blir de väl så :/



tuusen tack :) haft en bra dag ?

2009-06-24 @ 19:19:41
URL: http://dreamdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se