Yes, dem lever...!!;)

Köpte två fina hängpelargonier för ca två veckor sen som jag planterade i två amplar. Det är faktiskt de första uteväxterna jag köpt nånsin, så hoppas verkligen jag kan sköta dessa. Jag brukar vanligtvis ta död på blommor efter bara en vecka, men dessa lever faktiskt fortfarande. Måste erkänna att jag är lite stolt, men kanske farligt och säga för mycket ännu, sommaren har knappt börjat.:P




Det har inte slagit ut så mycket på dem ännu, men hoppas att de blir riktigt stora och fina, om jag inte glömmer vattna dem förstås. Måste skärpa mig på den fronten.:P

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du klarar av att hålla dom i livet =) Jag har funderat många gånger på att köpa något fint till balkongen, men jag tar nog tyvärr död på det efter bara nån vecka är jag rädd...

2009-06-23 @ 21:56:50
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se