En liten sväng på stan!:)

Har knappt hunnit sätta mig ner idag sen jag kom hem från jobbet. Blev först en sväng till Macdonalds (gjorde det enkelt för mig idag:)) och sen stack jag upp till min kompis Elin för att hjälpa henne med hennes blogg lite. Blev sen att vi stack ner på stan och gick en sväng och som alltid när man går med Elin fastnar man i klädaffärer.;) Inte en bra kombination med två shopaholics i farten;). Hittade självklart en del grejer jag ville ha, bl. a en ljusgrå halvlång kofta med dubbelknäppning, hur snygg som helst och för bara 259, 50 kr, men insåg ganska fort att jag var tvungen att kolla över ekonomin lite. Har ju redan varit och shoppat denna månaden och ska klippa mig och slinga håret om två veckor så vet inte riktigt hur jag ska göra. Vill verkligen ha den, men som sagt styr ju ekonomin. Lilla Elin fick en ljusblå top shoppat i alla fall, men jag fick gå hem tomhänt, nästan i alla fall. Köpte mig nya numret av Chic och min favorit Marabou Mjölkchoklad så ska strax gotta ner mig i soffan.;)


Mums.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se