Hemkommen från Ikea!:)

Gud vad mycket roligt och fina grejer det finns. Hade en lapp jag skrev upp allt jag vill ha till den nya lägenheten och kan säga att det blev inte billigt. Var faktiskt duktig och handlade knappt nånting. Känns inte som någon idé nu innan vi flyttar. Får stå ut några veckor till sen blir det en sväng till dit:). Mycket folk var där också, knappt en parkeringsplats. Alla tänkte visst likadant som vi, att man måste hitta på nåt en regning och tråkig söndag. Nu ska jag snart ner och handla lite frukt och sånt inför veckan.

See ya!


Köpte bara detta, tre stora kort som jag ska rama in och ha ovanför sängen i nya lägenheten och en påse Toblerone, mums!;)


Hittade bl. a denna snygga skärmväggen som jag har tänkt ska dela av vardagsrummet lite. Denna kommer jag definitivt köpa!:)


Hittade också denna jättesnygga matssalsgruppen. Den kostar enbart 695 kr!:) Blir också ett säkert köp när flyttdagen kommer!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se