Lördagens outfit!;)

Idag har jag och min sambo varit i Växjö på en liten shoppingtur. Jag handlade dock ingenting faktiskt:) Känner mig riktigt stolt över mig själv, inte ofta jag klarar av och inte köpa nåt.:P Jag hjälpte min sambo istället att handla för sina presentkort på H&M han fick när han fyllde år. Han storhandlade riktigt, riktigt roligt och hjälpa honom. Jag får vänta med mitt shoppande två veckor till när jag och kompisen Elin ska till Göteborg.:)


Idag hade jag på mig jeanstunika från Gina Tricot, 249 kr och svarta jeansleggings från Gina Tricot, 199 kr.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sötnos! =) Kram

2009-03-14 @ 22:09:27
URL: http://elinpelin85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se