Min festoutfit i lördags!;)

Alltid lika svårt och veta vad man ska ha på sig när man ska ut. Man tycker aldrig att man har nåt, men igår bestämde jag mig för att sätta ihop något ur garderoben och så här blev det.;)


Så här blev jag i håret. Lockade till det lite och besätmde mig för att använda det ursnygga hårbandet från Lindex. Tycker själv det blev riktigt snyggt.;)


Och så här blev min outfit. Svart jeansväst från Vero Moda, svart linne från JC, nitskärp från Lindex, lackleggings från Lindex, gråa rutiga shorts från Ichi och halsband från Guldfynd.


Kommentarer
Postat av: Becca

Tycker du blev jättefin i håret :)

2009-03-01 @ 13:37:47
URL: http://reebex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se