Söndagsångest..som vanligt...

Usch, man känner ångesten krypa närmre och närmre nu inför man ska lägga sig och upp och jobba imon igen. Helgen försvinner iväg som vanligt, men måste säga att jag hunnit med mycket i helgen så helgen känns inte helt bortkastad. Men hade ju gärna velat få lite packat, flytten närmar sig nu ju. Får ta ett ryck nu imon och resten av veckan och försöka pusha på min sambo lite också. I och med att detta blir hans fjärde lägenhet kan jag förstå att det är jobbigt och komma igång, men för mig är det bara andra så är så himla förväntansfull. Att få inreda om på nytt och köpa lite nytt ska bli superkul, längtar riktigt mycket nu. Kommer nog bli lite blandade känslor när vi flyttar. Har trivts riktigt bra i denna lägenheten på ett vis, men samtidigt har jag bara velat flytta sen den dag vi flyttade hit. Beror mycket på att vi fick problem med hyresvärden det första vi fick, så ska bli skönt men samtidigt är ju detta min och min sambos första lägenhet ihop så är på både gott och ont. Men vår nya lägenhet känner jag kommer bli mycket bättre. Den är helt nyrenoverad plus att den ligger i ett lugnare område så kommer nog bli super!:)
Nehe, nu ska jag nog strax sova. Ny vecka imon igen..suck..

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se