Tråkväder...:(

Känns verkligen inte som fredag idag. Även om det är skönt med helg så är ju inte vädret det roligaste. Bara en massa snö och blask. Blir nog att hålla sig inne idag och bara slappa. Kan behövas efter en jobbig jobbvecka. Imon blir det en shoppingtur till Växjö igen, men ingen shopping för min del.:) Det är min sambo som ska handla så ska följa med som moraliskt stöd.:) Får bara bli och titta (om man nu klarar det), inte alltid det lättaste. ;)


                                                                       

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Lindis. Jag tänkte fixa lite med din bakgrund sen när jag är färdig med Elins blogg. Såg att skarvarna syns ganska väl, men jag fixar kanske det sen!

2009-03-13 @ 20:02:47
URL: http://puc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se