Helgen i övrigt i Göteborg!;)

Hade verkligen superkul förra helgen i Göteborg!:) Förutom shopping hann vi med och festa till det lite, ut och äta, gå på modellcasting och gå på modevisning.
På fredagen blev det shopping för hela slanten plus att det gick modevisningar hela helgen på Nordstan, så där var vi och kollade en del. Verkligen en jättebra modevisning med många bra klädtips. Samtidigt hade Loréal modellcasting, också hela helgen, så jag och min kompis Elin bestämde oss för att göra ett försök med resten av Göteborgs tjejer.:) Inte för att man har någon chans men tänkte att det kunde vara en kul grej.;) På kvällen blev det dock ganska lugnt.
Vi gick ut och åt ganska sent och efter det gick vi hem och lade oss. I och med att vi skulle upp och shoppa på lördagen igen så tänkte vi att vi behövde riktigt med vila.;) På lördagen blev det shopping hela dagen igen och på kvällen gick vi ut på nattklubben Lounge som ligger på Avenyn. Verkligen en supermysig klubb med många snygga göteborgare, ett hett tips.;) På söndagen var det dock lugnare. I och med att vi skulle åka hem samma dag så fick vi checka ut redan vid elva. Lite jobbigt med tanke på att vi inte var hemma förrän fyra på natten, men var bara och bita ihop. Vårt tåg gick inte förrän fyra heller på söndagen så vi gav oss ut igen på Nordstan och shoppade lite till plus kollade modevisningen en fjärde (eller femte) gång.;) Sedan blev det hemfärd.:(
Blev verkligen en händelserik helg. Älskar verkligen Göteborg. Funderar starkt på att börja plugga där så småningom. Hade verkligen varit superkul och bo där, plus möjlighet att gå på Nordstan varje dag om man vill det.;)


Så här såg jag ut första kvällen när vi skulle ut och käka.:)


Här satt vi och åt på en thairestaurang på Arkande tror jag det var. En välbehövlig paus i allt shoppande.;)


Så här såg jag ut på lördagkvällen när vi skulle ut och festa. Blev vitt linne från Topshop, bälte från Vero Moda, glansiga shorts från Gina Tricot och leggings från Lindex.;)


Jag och Elin, partysugna utav tusan.;)


På söndagen såg jag ut så här. Lite sliten, kanske syns.;)


Här var vi på en av modevisningarna. Verkligen jättekul och kolla på.:)


Och här fick en liten bild på Nordstan smyga sig in.;)

Kommentarer
Postat av: JAANA

Klart ni hade kul i Göteborg - Sveriges bästa stad ju! ;D

2009-04-03 @ 22:41:46
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se