Inte gått nåt vidare...

Har börjat med min Naturdiet idag. Gick bra på morgonen och dricka och så men sen framåt förmiddagen började jag känna något så enormt godissug. Aldrig känt sånt sug innan, var verkligen hur jobbigt som helst. Blev inte bättre heller av att några på jobbet började prata om hur godissugna de också var.:( Men nu efter jobbet var jag på besiktning av min gamla lägenhet och blev av olika anledningar riktigt förbannad så skällde ut honom efter noter (eller nja kanske inte riktigt, men nästan). Kände efter det mig så himla duktig att jag sa vad jag tyckte samtidigt som jag var arg så jag skakade så tyckte jag var värd lite godis efter det, så stannade till vid affären hem och köpte lite choklad. Suck, blir nog ingen lätt uppgift för mig och ge upp godiset, vet inte om jag kan. Jag tror jag börjar riktigt nästa vecka och försöker, är ju snart påsk också kom jag på och då kan man ju inte strunta i det goda påskgodiset, hör ju liksom till.:)
Vi får väl se hur det går framöver, gäller bara att man har viljan och vet inte riktigt om jag har den än till 100 %!
Återstår och se efter denna veckan.;)

Puss puss så länge!;)



Mmmm, hur kan man motstå detta?;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det bästa sättet att sluta med godis är att inte sluta helt och hållet. Bara sluta äta det och tänk att du när som helst får ta lite godis, fast bara kanske en chokladruta eller så. Då är det inte förbjudet och eftersom förbjuden frukt smakar bäst borde godiset till slut inte vara en sådan stor grej. :)

2009-04-06 @ 18:55:56
URL: http://puc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se