Tråkiga söndag...

Usch vad jag verkligen hatar söndagar. Så tråkiga och deprimernade. Hade hoppats på lite fint väder idag också så man kunde ut och solat lite, men blev ingenting med det. Istället har jag spenderat dagen framför teven och datorn, nästan fått lite dåligt samvete över att inte göra nåt vettigt. Nu ikväll var jag i och för sig nere och handlade lite till veckan plus köpte Naturdiet. Känner mitt godisätande gått lite överstyr vilket resulterat i viktuppgång så känner det är dags och gå ner lite. Inte mycket men några kilo i alla fall. Får se om det funkar, blir och börja imon.:) Får komma om några veckor om recension.:)
Nehe, nu ska jag sätta mig och kolla lite på Wipeout, var visst nån blondinspecial idag, kan nog vara rätt skoj och titta på.;)

Höres imon godingar!;)


Foto från Kanal 5.

Kommentarer
Postat av: [Viktoriae] - En blogg som självkänsla & annat

Sv: Hej & tack! :)



Jag kikade på Wipeout, fast bara till första reklampausen för sen är det inte så roligt enligt mig ;) Här skiner solen idag, gör den det hos dig?

Kram

2009-04-06 @ 10:02:21
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se