Idag blir det Gbg och Madonna!:)

Om bara en timma beger jag mig och mina två kompisar Elin och Susanne till Gbg för en riktig heldag där! Blir först och göra stan osäker och på kvällen Madonnas konsert på Ullevi.:) Kommer bli grymt roligt känner jag på mig. Får hoppas bara att jag inte handlar ihjäl mig idag, måste försöka spara till nästa vecka då det är Ljungbydagarna här hemma.:) Uppdaterar imon med lite bilder och sånt från konserten och allt. Måste skynda mig lite nu så jag hinner.

Ha de fint så länge!;)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh göteborg är ju så lovely! ha så jäkla kul :)

2009-08-08 @ 11:07:03
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Nu har du möjlighet att följa en tvillingblogg.

Du kommer få reda på allt du har frågat dig om tvillingar

och mycket mer. Vi skriver om vårt liv och hur det är att vara tvilling.

Nu kan du även följa hela vårt liv som tvilling under rubriken

"The life so far by nattie och vikkie".

www.nattievikkie.blogg.se



Ha en underbar dag, hoppas att vi hörs i vår blogg snart :).

Kramar

2009-08-08 @ 11:39:41
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: BREEZY

Hej!



Vi testar skönhetsprodukter & ger massor med shoppingtips & kommer även ha tävlingar med bra produkter!



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



puss / alicia & tessie

2009-08-08 @ 12:02:27
URL: http://breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se