Rix Fm Festival i kväll!!:)

Är precis hemkommen från jobbet nu. Är så himla skönt och sluta tidigt på fredagar.:) Blir ju att man har hela dagen på sig och göra annat. I eftermiddag blir det lugnt, men ikväll blir det Rix Fm Festival i Växjö med min kompis Emelie.:)
Är Karl-oskar dagarna där i helgen så kommer nog vara hur mycket folk som helst, men är bara roligt.:) Har lite beslutsångest vad jag ska ha på mig bara, är ju rätt varmt ute och lär vara det ikväll också. Blir och rota igenom garderoben en liten sväng och kolla vad man har. Nåt ska jag nog hitta.;)


Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

jotack det är bara bra med mej :) hur är det med en sån som dej idag då?

2009-08-07 @ 22:47:34
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se