Mina senaste fynd!;)

Måste bara får visa mina senaste fynd som jag hittade förra lördagen. Köpte en superfin herrskjorta som jag tog i lite större storlek. Älskar när det är lite oversize. Supersnygg att ha istoppad i ett par mörka stuprörsjeans och ett par stövlar till. Hittade också ett jättesnyggt flätat hårband som är jättesnyggt att ha runt pannan. Det ska jag satsa på att ha på mig när jag ska ut på lördag, men vet ej vilken outfit det blir till ännu men lovar att uppdatera med bilder så fort jag vet. Misstänker att det kommer bli lite shopping till innan jag vet..;)


Denna otroligt snygga herrskjortan införskaffade jag på rean på KappAhl för bara 99 (!) kr.


Detta supersnygga hårband köpte jag på Lindex för endast 19, 50 kr.


Använd hårbandet som söta Ashlee Simpson..jätteläckert!;)

See you soon!

Linda♥ 

Kommentarer
Postat av: Elin

Skjortan är verkligen super snygg vännen :)

Kramar

2009-02-24 @ 18:17:07
URL: http://elinpelin85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se