Söndagsångest!:(

Usch..den vanliga söndagsångesten börjar göra sig påmind nu. Precis kommit hem från ett kalas hos min kusin som fyller 14 och nu har jag satt mig här i min ensamhet framför datorn (inte för att det är nåt dåligt), äter choklad och tycker synd om mig själv. Vill inte jobba imon men det vill man väl aldrig..:P Sen är min sambo bortrest över helgen till Barcelona med sina brorsor och kollar fotboll och festar. Han kommer inte hem förrän imon och saknar han som bara den nu. det är jobbigare än man tror. Visst är det skönt att vara ifrån varandra lite och passa på och umgås med kompisar, men nu vill jag bara att han ska komma hem! Ska bli spännande imon och se om han har köpt med sig någon present hem..hoppas det ör någon parfym eller nåt coolt smycke eller nåt..han brukar vara duktig på det där så är inte särskilt orolig..men nyfiken..:)
Skönt att ha något att se fram emot i alla fall..gör söndagen lite lättare..får tänka på min älskling..♥
Nu ska jag försöka slita mig lite från datorn och försöka stryka lite tvätt (eller snarare en massa, suck).
Puss puss på er så länge!♥




Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för en mycket trevlig kväll igår vännen<3

Lika roligt som vanligt att umgås med dig!

Ses imon :) Kramar

2009-02-22 @ 21:14:26
URL: http://elinpelin85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se