Vilken digitalkamera ska jag köpa?

Sitter här nu och letar efter digitalkameror på nätet..äger faktiskt inte någon..har alltid fått låna min sambos hela tiden men eftersom jag börjat med bloggandet nu så måste jag ju skaffa en egen..annars kan jag ju inte lägga upp alla mina outfits och skönhetsprodukter m. m som jag tänkt lägga upp :).  Jag har funderat på en Samsung S760 men är inte den mest tekniska så skulle gärna vilja ha lite råd. Vilken skulle ni rekommendera? Har ni något tips på en bra men billig kamera jag kan köpa?


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej min lilla Pärla! Ja, de är ju klart att du måste ha en kamera nu :)

Den verkar ju inte så tokig.

Kramizar

2009-02-22 @ 11:46:21
URL: http://elinpelin85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se