Shoppingtur till Växjö!;)

Usch, nu är jag trött. Har nästan precis kommit hem efter en shoppingtur till Växjö med syrrorna.:) Jag höll mig faktiskt ganska bra, tror jag tröttnat på och handla nu efter både Gbg och Väla. Hittade ett par öronhängen och en digitalkamera faktiskt.:) Främsta anledningen till att jag åkte till Växjö var för att hitta en ny digitalkamera som jag kan få bättre bilder med. Som ni har märkt med den jag har nu så blir bilderna lite halvsuddiga, men nu kommer det bli superbra bilder framöver.:) Blev en Nikon Coolpix S220, en 10 megapixelskamera. Ska tydligen vara den bästa kameran jag kan få i den prisklassen jag letade i. Måste ladda den och så nu så blir nog imon ni får se bilderna från den. Tills vidare får ni nöja er med de halvsuddiga.;)


En sån här blev det idag!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt trevligt!

Hade man inte varit så jäv*a snål vid tidpunkten så hade jag köpt en bra kamera med!

Ha trevliga foto-stunder :)

2009-07-27 @ 20:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se