Midsommarafton...:)

Usch vad segt det är idag. Tog det väldigt lugnt igår, men man är ändå seg på något vis. Blev ju ganska sent igår. Var inte i säng förrän klockan ett och gissa om man somnade fort!?:P
Kvällen började klockan fyra då det blev lite nypotatis och sill, men för mig och mamma som inte lärt oss äta sill ännu blev det kassler till istället.:) Men var supergott ändå med gräddfil och gräslök till!;)
Efter några timmar blev det mormors hemmagjorda jordgubbstårta, inte helt fel. Är ett måste på midsommar tycker jag. Resten av kvällen proppade jag i mig en massa godis och chips, plus att det blev grillad korv lite senare på kvällen, så det blev nog mest ätande känns det som hela midsommarafton. Men det var supertrevligt ändå måste jag säga.:)
Idag blir det ännu lugnare. Blir att bosätta sig i soffan hela dagen med dator och godis. Kan det bli bättre!?;)
Vad hittade ni på igår då?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se