Mina senaste inköp!:)

Har så mycket att skriva om nu efter en tid av ordentlig bloggtorka. Har mycket grejer jag vill skriva om, bl. a om mina senaste köp som jag är riktigt stolta över.:) Dessa kommer jag definitivt använda mycket i sommar.;)


Blev fullständigt förälskad i dessa stövletterna när jag såg dem. I och med att jag gillar mycket den tuffa, men chica stilen passar dessa mig perfect!;) Dessa kommer från Skopunkten, 349 kr. Bra pris också.;)


Dessa underbara sandaletterna passar till det mesta, dessutom väldigt sköna att gå i. Även dessa från Skopunkten, 299 kr.


Denna väldigt ombloggade oversize- kavajen kommer från Ellos. Fick hem den i förrgår faktiskt och den satt alldeles perfekt. Brukar vanligtvis ha storlek 36 eller 38, men denna är i storlek 40. Beror ju också på hur pass oversize man vill ha den. Jag vill gärna ha den lite större. Hade lite rabatt med på Ellos så gav nog bara 260 kr med frakt. Som hittat!;)

Kommentarer
Postat av: emelie

Hihi, jag har köpt likadana sandaletter, fast svarta.=) Tyckte också de var jättesnygga! Allt bra med dig annars? Det är dags att träffas snart tycker jag, är ju hos mamma och pappa över sommaren...Ha det fint så hörs vi! Kramar

2009-06-14 @ 18:36:05
URL: http://emeliesbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se