Onsdagens outfit!;)

Kom precis innanför dörren nu. Har verkligen haft fullt upp hela kvällen. Har varit hos mamsen en runda och sen blev det och hämta datorn och sen fika med min kompis Susanne som jag inte träffat på evigheter. Blev en sväng upp till donken och satt nog där nästan två timmar och käkade och bara snackade en massa skit.:) Var verkligen superskoj att ses, hade så mycket och prata om.:)
Nu ska jag dock varva ner lite. Blir och krypa ner i myskläderna och bara slappa.;)


Ikväll blev det mc- jacka från Gina Tricot, mintgrönt linne från Vero Moda och mina älskade jeansknickers. Dem är så jäkla sköna så kan inte låta bli dem.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se