Tisdagens sköna oufit!;)

Puuh, vad varm jag är! Precis varit nere och handlat en runda. Fick ta cykeln ner till stan idag för bilen är inlämnad på service, tyvärr. Man ska väl inte klaga, inte direkt världens jobbigaste och cykla, men det blir sådär hundra gånger värre när kedjan hoppar hela tiden och bromsen knappt funkar. Jag måste nog varit en riktig trafikfara, är nog dags och fixa till den där cykeln lite tror jag.:P
Nu har jag satt mig framför datorn med en kall cola och bara njuter, vilket var välbehövligt efter cykelturen.;)


Fick bli dessa kläderna idag: linne från Cubus och jeansknickers från Ullared (ett av mina två fynd där:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se