Mina inköp igår!;)

Det blev rejält shoppande igår. Hade sagt till mig själv att jag inte skulle handla så mycket i och med att jag och min kompis Elin ska till Göteborg i slutet på mars, men hjälpte inte.:) Var bara tvungen och ha dessa grejerna.;)


En supersnygg jeanstunika från Gina Tricot, 249 kr.


Svarta jeansleggings från Gina Tricot, 199 kr.


Blev helt kär i dessa snygga jeansen med slitningar från Bik Bok. Kostade egentligen 699 kr, men de hade något slags erbjudande så var 50 % på allt så gav bara 350 kr! Vilket kap!;)


Pratade ju om att jag ville ha den där jeansjackan på H & M men hittade istället denna på JC. Denna otroligt snygga jeansjackan kostade 499 kr, men hade presentkort där så gav endast 199 kr. Som hittat.;)


Snygga svart öronhängen från Glitter, 27 kr.


Coola solbrillor från Lindex, 69, 50 kr, men gav endast 48 kr för hade 30 %.;)

Måste säga att jag gjorde rejäla fynd i alla fall.;)







Kommentarer
Postat av: Elin

Det var riktigt fina fynd vi hittade vännen :) Alltid skoj att shoppa med dig.

Längtar till Göteborg! hihi

Puss

2009-03-01 @ 15:38:53
URL: http://elinpelin85.blogg.se/
Postat av: madde

vilka snygga grejer du är en duktig shopoholicler

2009-03-02 @ 01:07:23
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se