Göteborg- världens bästa stad!;)

Nu är man hemma igen efter två nätter i Gbg. Har varit hur kul och skönt som helst och åka iväg. Tyvärr tyckte jag tiden gick alldeles för fort, ville absolut inte hem. Måste säga att så bra som jag trivs där har jag nog aldrig trivts nån stans. Tycker det är lagom stor stad och hur härlig stad somn helst. Där kan jag definitivt se mig själv bo inom en snar framtid.;)
När det kommer till shoppingen så handlade jag en hel del. Gick lite pengar, men är det semester så är det.:)  Har tyvärr inte orkat ta bilder ännu på allt jag handlat. Gör det imon så ni får se allt då.:)
Nu ska jag bara krypa ner i soffan och slappa. Är jobbigt och shoppa en hel helg.:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se