Outfit of Friday..:)

Vad påhittig jag är med rubriken känner jag.:P Men man får göra det bästa av situationen helt enkelt, har man dålig fantasi så har man.;)
Ni får ursäkta mitt dåliga uppdaterande de senaste dagarna, men har inte hunnit. Alltid varit iväg på nåt håll senaste veckan. Lovar att det ska bli bättre.;) Är i alla fall hemkommen nu från mamsen. Varit och fikat lite, men tvungen och hem nu för om nån timme sticker jag och sambon till Växjö för och se "Sommaren med Göran" på bio.:) Tror den är riktigt rolig så ska bli riktigt skoj och komma iväg lite.:) Vad ska ni hitta på ikväll då?

Idag blev det t- shirt från Zara och jeans från Bik Bok. Är inte t- shirten cool förresten?!:)


Kommentarer
Postat av: anne

haha den var annorlunda!

2009-07-31 @ 17:51:28
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se