Shoppingsugen som bara den..;)

Åååh vad jobbigt det är att vänta på att få shoppa!. Har lovat mig själv att vänta med att shoppa tills Göteborg nästa torsdag och har hållt det ganska bra faktiskt. Har bara blivit det där linnet och solbrillorna jag köpte i fredags.:) Något annat ska jag inte handla förrän Nordstan. Finns det något roligare ställe och handla på!?:) För oss shopaholics är det perfekt..:P Har börjat på med en lista vad jag ska handla, inte riktigt färdig med den ännu. Lägger upp den på bloggen närmre jag åker, lovar att den kommer bli lång..;)



Längtar..;)

Kommentarer
Postat av: sara

det är så skönt när man har klipt ny frisyr och är nöjd=)

kul att du gillar min blogg=)

2009-07-06 @ 23:21:10
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se