Snart en sväng ner på stan...:)

Idag har jag faktiskt stigit upp i tid för att hinna med lite. Steg upp vid tio, vilket är tidigt för att vara mig. Har sedan dess hunnit att äta, duscha, sminka mig och städa, så tycker jag varit rätt duktig faktiskt.:P Blir snart en runda ner på stan för att möta upp min kompis Emelie som är hemma nu över sommaren. Ska bli kul och ses, blir inte så ofta annars. Blir nog lite fika och sen tror jag hon vill se lägenheten som hon inte sett ännu, så tur att jag städat.;) Min dagens outfit kommer lite senare, inte ens bestämt mig ännu vad jag ska ha på mig.:P

Hörs senare!;)


Hmm..måste nog klippa av dem där banden på tröjan ser jag.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se