Vilken kväll igår!;)

Har inte orkat blogga förrän nu. Mådde inte helt hundra när jag vaknade kan jag säga, var en vild kväll igår.:) Nej då, bara skojar, var ganska lugnt. Blev ändrade planer sen i sista stund. Blev att jag och min kompis Elin gick till en kompis till Elin på lite tjejkväll med några andra tjejer.:) Vi lagade lite mat, snackade lite skit och pimplade drinkar. Var verkligen supertrevligt!;) Sedan stack vi ner till Harrys, var hur mycket folk som helst. Men var jättekul där också. Träffade på lite gamla skolkompisar, alltid kul och träffa dem och se vad dem har för sig.:) Var en hellyckad kväll med andra ord.:)
Dessvärre så mådde jag ju inte jättebra idag när jag vaknade, men börjat repa mig lite nu.:P
Nu ska jag snart sticka till min kompis Elin och ha en riktig slappekväll. Blir och beställa mat och kolla film, ska bli skönt och bara vara.:) Man behöver det efter igår.:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se