Lite nattbloggande...

Ni undrar säkert vad jag gör uppe nu, men somnade i soffan innan ikväll och vaknade vid elva, så är klarvaken nu.:P Har lite småångest faktiskt över att sovit bort en fredagkväll, men så kan det bli ibland. Har varit riktigt trött idag efter lagt mig sent hela veckan så tröttheten har väl tagit ut sin rätt nu. Men nu sitter jag här helt klarvaken och försöker verkligen tvinga mig och sova. Blir upp typ vid nio imon när jag ska sticka till Tylösand, och jag ska köra så känner jag måste verkligen ha riktigt med sömn i mig.Vill ju inte vara en trafikfara.
Har försökt göra allting för och bli trött; gjort lite ansiktsmask och sånt, målat naglarna, städat toaletten (!) m.m. Kanske får lägga mig och läsa lite också, brukar ju hjälpa oftast. Får lägga mig och försöka i alla fall.:)

Hörs imon!

Natti natti!:)


Målade naglarna med en av Isadoras nya sommarfärger Pink Coral. Så snyggt när man blivit lite brun.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se