Lite ompyssling..;)

Gud vad trött jag har varit ikväll. Inte hunnit med alls så mycket jag skulle velat göra. Men det är skönt och ta det lugnt också ibland, bara vara liksom.:)
Nu håller jag på och göra mig lite snygge (man känner sig snyggare i alla fall.:P) med ansiktsscrub och lite ansiktsmask. Försöker göra det ca. 3 gånger i veckan, det är jag rätt hård med. Tycker det är superviktigt att rå om sin hud (även om jag inte gjorde det i helgen när jag brände mig:( ) Jag kan lova att man verkligen ser resultat om man håller på det.:) Måste säga att det är superskönt och få pyssla om sig själv lite ibland. Det är man värd.;)


Ikväll har jag använt Md Formulations scrub och Babors fuktmask.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se