Recension: ModelCo Lash & Brow Stimulator!

Har tagit lite tid att skriva en recension men nu kommer den!:)
Jag har använt denna s. k "vitamin- mascaran" i ca. 3 veckor och i instruktionerna till den står det att man måste minst använda den i 14 dagar innan det börjar visa resultat. Personligen började jag se resultat redan efter någon vecka och nu efter tre veckor upplever jag ögonbrynen som mycket fylligare och de har växt fortare än någonsin, så denna kommer jag definitivt att fortsätta använda till jag får de ögonbryn jag önskar. Så till alla er som funderar på och köpa den gör det för den är verkligen super!:)
Finns att köpa bl. a hos Hqhair och Mrs.H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se