Semestersvenskar!:)

Precis kollat på programmet Semestersvenskar nu. Inte följt det alls, men vilket härligt program. Och när jag såg att de var i Thailand blev jag helt nostalgisk. Var i Thailand i slutet på november förra året med min sambo och hans familj. Helt underbart land med så trevliga och gästvänliga människor. Och inte minst när man talar om den underbara naturen och den klarblåa vattnet. Jag längtar verkligen tillbaka dit. Vill dit snart igen, men tyvärr så kostar det ju ganska mycket att åka dit så får vänta ett tag till. Nu har jag ju flytten och allt och tänka på först som kommer kosta lite. Men man kan ju alltid få drömma!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se