Strax nana...

Usch, är helt slut nu. Gjort en hel del sen jag kom hem från jobbet, både städat, diskat och varit och solat en sväng faktiskt.:) Hur gott som helst, skönt med lite extra färg också, finns inget värre än när man är likblek. Så gott med fredag imon också. Fattar inte vad tiden tar vägen, veckorna bara försvinner iväg. Lite läskigt faktiskt.
Nehe, nu ska jag nog ta och nana kudden. Är så trött så jag har totalt hjärnsläpp vad jag ska skriva, så får bli lite mer bloggande imon istället!;)

Natti natti på er!:)


Kommentarer
Postat av: Linna

sv: ja de får man verkligen hoppas! men just nu ser det inte lika bra ut som alla andra dagar. men får hoppas på att det blir bättre under dagen!:)

2009-03-20 @ 06:55:00
URL: http://linnasfabulousplace.blogg.se/
Postat av: [Viktoriae] - En blogg om självkänsla och mer!

Skulle också behöva sola.. är riktigt blek. Men vet inte när jag ska göra det, känner inte för det liksom.. men vill ändå vara brun ;) Det är svårt det där!



Ha en fantastisk fredag!

2009-03-20 @ 09:37:59
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design by puc.blogg.se